Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Igår klockan 4 släpptes musikvideon!

Det jag gjort är:

Allt regn i videon.

Kamerarörelserna vid 1:13 till 1:37 för det var en stillastående scen från början för att underlätta att göra två stycken kopior av samma person.

Alla explosioner, rök, damm och bråte.

Postad
Grymt jobb! Regnet såg inte ens ut att vara gjort i post. Filmad med 7d?

Tusen tack!

Nej den var filmad i USA med någon GH1 Panasonic tror jag. Skulle bli filmad med en RED egentligen men det blev inget av det.

Postad

Varje gång en beskrivning av förändringen, det finns alltid mycket att prata om runt om i världen. De är inte undantagna. Ett uttalande är oftast: "Jag måste byta nästan omedelbart versioner, så förvänta dig inte att jag ska datum fortsätta att attackera ..

Postad
Varje gång en beskrivning av förändringen, det finns alltid mycket att prata om runt om i världen. De är inte undantagna. Ett uttalande är oftast: "Jag måste byta nästan omedelbart versioner, så förvänta dig inte att jag ska datum fortsätta att attackera ..

What?

• 1 månad senare...
Postad

Jag tror inte att jag var redo för dig att sätta ord inom citationstecken. Jag ska tänka på vad du verkligen vill när du sätter din sökning inom citationstecken och försöka returnera någonting som är vettigt.

Postad
Jag tror inte att jag var redo för dig att sätta ord inom citationstecken. Jag ska tänka på vad du verkligen vill när du sätter din sökning inom citationstecken och försöka returnera någonting som är vettigt.

Alltså era kommentarer måste komma fel? :P

Postad
Alltså era kommentarer måste komma fel? :P

De är spambots, David xD

OnT så var det faktiskt väldigt bra arbete! Bråtet var Action Essentials om jag inte misstar mig? Men felfritt compositerat så no shame in that. Regnet skulle jag inte kunnat skilja from the real deal, men det har nämnts redan :D Så även om själva musikvideon var ganska lame och låten ännu värre så har du gjort solid work :)

Postad
De är spambots, David xD

OnT så var det faktiskt väldigt bra arbete! Bråtet var Action Essentials om jag inte misstar mig? Men felfritt compositerat så no shame in that. Regnet skulle jag inte kunnat skilja from the real deal, men det har nämnts redan :D Så även om själva musikvideon var ganska lame och låten ännu värre så har du gjort solid work :)

Har aldrig hört talas om spambots så det där gjorde mig väldigt förvirrad, haha.

Tusen tack för kritiken. Yes, det var så mycket Action E som det kunde bli typ, men tyckte att det fungerade ändå, även om man kan bli ganska less på det ;)

Tack igen!

Postad
jag har bara en fråga... hur f*n kunde du göra så realistiskt regn? (eller jag kanske har missuppfattat)

Haha det är inte så jättesvårt faktiskt. Lek lite med Trapcode Particular så kan man göra det mesta :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...