Gå till innehåll

Music - We all want it [Hyper Island Application - Motion graphics]

Recommended Posts

Postad

latmask, bädda in filmen ;)

alltså finns inget negativt jag kan se. allt var sjukt bra!

texten var kanske en aning osynkad med rösten ibland.

men som jag sagt tidigare, du får oss andra att vilja lägga av med motion graphics...

Postad

jag tycker du skulle gjort filmen kortare och satsa på kvalité. det är en del schyssta klipp. men en del riktigt tråkiga och mindre bra klipp där imellan också. samt att voiceovern lätt kunde klippas ner. han blir både seg och förutsägbar ganska snabbt.

stördes också av att texten inte var synkad med rösten, och kanske att det var lite väl mycket text. bättre gestalta med bilder och grafik. text är kul några gånger.

annars var den schysst.

Postad
Skaffa dig ett liv och sluta förnedra oss andra. Det där var FÖR bra för att komma från en svensk, som inte ens får gå på systemet!

hahaha, indeed

Postad

Hahaha

Tomgrejs - Japp, texten är lite tråkig. Mest pga tidsbrist som jag inte han fixa något awesome till en del av ställena. Vet inte vad synken beror på, har hänt flera gånger att den är lite ur synk med h264 men jag är för lat/ointresserad för att leta upp en bättre codec eller hitta info om vilka inställningar som kan göra att det är osynkat.

transistor_tom - Sökt till båda men karlskrona som första val.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...