somnombulance Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Jag har knåpat ihop en första showreel efter en flytt till Italien och tänkte kolla här om någon har några synpunkter innan jag börjar skicka ut den. Det handlar främst om musikvideor. Jag är tacksam för alla kommentarer! EDIT: (jag har bytt länken till en omklippt version efter kommentarer) 0 Quote
Sarista Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 tyckte musiken var lite jobbig ;) sedan var det kanske lite väl mycket upprepningar av samma material. 0 Quote
somnombulance Posted December 14, 2010 Author Posted December 14, 2010 OK tack för åsikterna! Just variationen har jag funderat över själv för när man har sett materialet en miljard gånger är det svårt att veta hur det uppfattas av andra. Tillbaka till klippandet. 0 Quote
Quantum Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Jag tyckte ungefär som Sarista. Sen är min personliga åsikt att Showreels mest funkar för effekter eftersom det är svårt att se hur bra filmen är. Självklart kan jag tycka till om ljus, vinklar och bild i största allmänhet men jag får ju inte veta något om kvalitén på filmerna. Back to topic: Ni verkar ha gjort vissa intressanta "klipp". Skulle vara nyfiken på att se någon kortfilm av er :) 0 Quote
somnombulance Posted December 15, 2010 Author Posted December 15, 2010 Har gjort några ändrigar, se och kommentera gärna: Angående musiken så låter jag den vara kvar än så länge. 0 Quote
Recommended Posts