Mini-Sinki Postad 3 januari 2005 Postad 3 januari 2005 En film mina kusiner och jag har gjort. Inspelningen och redigerandet tog en dag. http://www.sprocket.se/media.php?id=328 0 Citera
Jonathan Postad 3 januari 2005 Postad 3 januari 2005 jag anser att den var väldigt dålig. Okej, den kanske inte var helt välplanerad och så vidare men kritiken står kvar. Manuset var förjäkligt, för att inte tala om skådespelet och REDIGERINGEN. Jag fattar inte riktigt hur ni klippte, alltså den hoppar ju fram i tiden några sekunder hela tiden vilket var väldigt skumt. 0 Citera
_nemo_ Postad 3 januari 2005 Postad 3 januari 2005 Den e säkert skitrolig för eran närmsta vänskapskrets....men här kommer den nog inte uppskattas av många. Jag vet ju inte hur gamla ni e (inte speciellt gamla kan ja gissa) elle om ni ens vart de minsta seriösa...men om man ska döma den som en riktig film så var den tyvärr helt jävla pissdålig.....sorry 0 Citera
Mini-Sinki Postad 4 januari 2005 Författare Postad 4 januari 2005 Ja vi hade inget manus utan kom på efter som. Jag förstod att många kommer tycka det inte e exakt den bästa filmen. 0 Citera
TDA Postad 4 januari 2005 Postad 4 januari 2005 Det var iaf en snygg "motorsågsmassakern-posè" med dammsugaren. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.