Mini-Sinki Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 En film mina kusiner och jag har gjort. Inspelningen och redigerandet tog en dag. http://www.sprocket.se/media.php?id=328 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 jag anser att den var väldigt dålig. Okej, den kanske inte var helt välplanerad och så vidare men kritiken står kvar. Manuset var förjäkligt, för att inte tala om skådespelet och REDIGERINGEN. Jag fattar inte riktigt hur ni klippte, alltså den hoppar ju fram i tiden några sekunder hela tiden vilket var väldigt skumt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Nej, nej, nej... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Den e säkert skitrolig för eran närmsta vänskapskrets....men här kommer den nog inte uppskattas av många. Jag vet ju inte hur gamla ni e (inte speciellt gamla kan ja gissa) elle om ni ens vart de minsta seriösa...men om man ska döma den som en riktig film så var den tyvärr helt jävla pissdålig.....sorry 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Sinki Posted January 4, 2005 Author Share Posted January 4, 2005 Ja vi hade inget manus utan kom på efter som. Jag förstod att många kommer tycka det inte e exakt den bästa filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Det var iaf en snygg "motorsågsmassakern-posè" med dammsugaren. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Sinki Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 Hehe! Kanske det kanske. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts