zillio Postad 10 november 2010 Postad 10 november 2010 Ja hur gör man egentligen när man är i green screen och hänger i sele? Grön wire skulle vara svår att key'a ut då den för skuggor (rundningen). Jag ser alltid svarta selar när folk hänger och gör volter hit och dit. 0 Citera
walkingstudios Postad 11 november 2010 Postad 11 november 2010 Du trackar selen och vajrarna ;) sen keyar du ut dom:) 0 Citera
Kireiiii Postad 26 november 2010 Postad 26 november 2010 Det finns verktyg som furnace som tar bort det mesta men lite paint behöver man för att det ska bli perfekt. 0 Citera
Jawo Postad 26 november 2010 Postad 26 november 2010 Du trackar selen och vajrarna ;) sen keyar du ut dom:) Jag har förvisso aldrig tagit bort en vajer, men jag har tagit bort annat och din metod låter inte bara onödigt krånglig utan även väldigt svår, för att inte säga omöjlig. Att tracka en vajer är i princip omöjligt och att keya ut en svart vajer är mer problem än det är värt (jag har då aldrig sett annat än svarta vajrar). Precis som Kireiiii säger så finns det dedikerade verktyg för sånt, att rota/painta bort en vajer som endast kommer synas som några få pixlar i bredd bör inte vara direkt svårt. 0 Citera
walkingstudios Postad 26 december 2010 Postad 26 december 2010 Det finns verktyg som furnace som tar bort det mesta men lite paint behöver man för att det ska bli perfekt. Furnace ? :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.