Hat on lady Postad 29 oktober 2010 Postad 29 oktober 2010 Hejsan. Jag skulle behöva hjälp med att lägga in två mattepaintade bilder i en kortfilm. Filmen är fotad med en Redcam. Men tyvärr så har jag inte möjlighet att ge någon ersättning. Alla som har medverkat har gjort det ideellt. Filmen "Amalia" bygger på verkliga händelser och handlar om min släkting Amalia Meuller. 1873 fick hon tre friarbrev efter att hennes man, barn, bror och far hade omkommit. Hon gav dessa till sin bästa väninna och bad henne att välja vem hon skulle gifta sig med. Sök på "Amalias friarbrev" på nätet för mer information. Låter detta intressant så skickar jag givetvis en länk först så att ni kan se filmen innan ni bestämmer er. Vänliga Hälsningar Mattias, Producent, Hat on lady 0 Citera
Mega99 Postad 2 november 2010 Postad 2 november 2010 Tror du vi skulle kunna få en lite längre beskrivning vad gäller det faktiska arbetet du vill ha utfört? Att "Lägga in två mattepaintade bilder i en kortfilm" är lite diffust. 0 Citera
Jawo Postad 2 november 2010 Postad 2 november 2010 Jag kan tänka mig att hjälpa till. Maila mig på jwesstrom[at]gmail[dot]com och förklara lite närmare vad det är du behöver bara. :) 0 Citera
Hat on lady Postad 4 november 2010 Författare Postad 4 november 2010 Vi behöver en compositor som sätter ihop mattepaintingbilderna med 2k materialet, maskar ut det som inte ska vara i bild och ger bilden lite extra liv i form av partiklar o dyl. Mejl skickat till Jawo info [@] hatonlady.com 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.