High1ander Postad 22 september 2010 Postad 22 september 2010 1 min kortfilm/reklam Filmad i Brisbane, Australien, på en Sony F350 XDCam, för Drama Production på Griffith Film School. Min roll var foto, på ett crew av ca 7-8 pers. 0 Citera
Mega99 Postad 24 september 2010 Postad 24 september 2010 Förutom lite taskigt ljus i någon scen i början såg det riktigt bra ut :D Tur att du inte hade hand om ljudet för då skulle jag haft lite mer att säga. Snyggt gjort :) 0 Citera
High1ander Postad 25 september 2010 Författare Postad 25 september 2010 Förutom lite taskigt ljus i någon scen i början såg det riktigt bra ut :D Tur att du inte hade hand om ljudet för då skulle jag haft lite mer att säga. Snyggt gjort :) Tack tack, ja, håller med, fotot i början blev jag inte lycklig med, men hade lite tidspress, så jag hade inte tid att fixa det även fast jag tyckte det var relativt skit... Ljudet hade det inte lätt då jag som foto alltid var ivägen och att vi inte filmade på många sätt som gjorde att ljud kunde plocka upp bra ljud. Sen har jag inte lyssnat så noggrant på slutresultatet så jag vet inte om de har failat med nivårer eller så... Men tack för kritiken :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.