Raibzer Postad 11 september 2010 Postad 11 september 2010 Vill dela med mig av ett intro jag gjorde till en instruktionsvideo för nybörjare till US Airsoft, som jag och Ludvig Nyberg skulle göra. Tyvär gick dom i konkurs innan den blev klar. Men här får ni en sneak peek :P 0 Citera
chadden Postad 11 september 2010 Postad 11 september 2010 ser finfint ut! Hur har ni fått till den där effekten av en elektrisk störning eller vad det nu är? skulle vara tacksam för svar:) 0 Citera
jolt_jokern Postad 11 september 2010 Postad 11 september 2010 ser bra ut tycker jag med :) det hade vart snyggt med lite kromatisk aberration vid störningarna också 0 Citera
Mega99 Postad 11 september 2010 Postad 11 september 2010 ser finfint ut! Hur har ni fått till den där effekten av en elektrisk störning eller vad det nu är? skulle vara tacksam för svar:) Sånt går att fixa i After Effects om man kan sin väg runt och är villig att prova sig fram. Sen finns det Videocopilot's plugin "Twitch" som fixar sånt här på nolltid. Skulle inte förvåna mig om det använts här - En väldig time saver. Tycker för övrigt att det ser riktigt snyggt ut =) Bra jobbat. 0 Citera
Raibzer Postad 15 september 2010 Författare Postad 15 september 2010 Tack allesammans för era kommentarer! ser finfint ut! Hur har ni fått till den där effekten av en elektrisk störning eller vad det nu är? skulle vara tacksam för svar:) Den effekten är faktiskt från Sony Vegas, inte från After Effects. ser bra ut tycker jag med :) det hade vart snyggt med lite kromatisk aberration vid störningarna också Att jag inte tänkte på det, skulle säkert se bättre ut. Tack för tipset. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.