Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Visste inte under vilket ämne jag skulle posta detta...

Givetvis inte jag som ligger bakom detta, men GOD!!! Här kan vi snacka ambitiöst

och BEGÅVAT!!! ALLT är autentiskt dvs INGEN Post...

• 2 veckor senare...
Postad

Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer.

Postad
Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer.

det är inte han som gjort den

Postad

Nä, exakt vilket framgår tydligt om man läser mitt korta inlägg.

Det här är inte någonting jag heller sitter och onanerar till, men har man någon koll på

konst, fotografi, stop motion så inser man vilken absurd tid, planerande, logistik, och mantimmar som lagts ner.... Skulle aldrig drömma om att göra nåt liknande men jag kan inte låta bli att imponeras av dedikationen...

Kanske tycker föregående talare att detta är mer underhållande, själv baxnar jag...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...