Jump to content

Recommended Posts

Posted

Visste inte under vilket ämne jag skulle posta detta...

Givetvis inte jag som ligger bakom detta, men GOD!!! Här kan vi snacka ambitiöst

och BEGÅVAT!!! ALLT är autentiskt dvs INGEN Post...

• 2 weeks later...
Posted

Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer.

Posted
Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer.

det är inte han som gjort den

Posted

Nä, exakt vilket framgår tydligt om man läser mitt korta inlägg.

Det här är inte någonting jag heller sitter och onanerar till, men har man någon koll på

konst, fotografi, stop motion så inser man vilken absurd tid, planerande, logistik, och mantimmar som lagts ner.... Skulle aldrig drömma om att göra nåt liknande men jag kan inte låta bli att imponeras av dedikationen...

Kanske tycker föregående talare att detta är mer underhållande, själv baxnar jag...