Mahatmas Postad 5 augusti 2010 Postad 5 augusti 2010 Visste inte under vilket ämne jag skulle posta detta... Givetvis inte jag som ligger bakom detta, men GOD!!! Här kan vi snacka ambitiöst och BEGÅVAT!!! ALLT är autentiskt dvs INGEN Post... 0 Citera
3d-intresse Postad 14 augusti 2010 Postad 14 augusti 2010 Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer. 0 Citera
kurre Postad 15 augusti 2010 Postad 15 augusti 2010 Om man bortser från alla ryck i bilden på klippets början, så är det väll okej, men inte mer. Väldigt segt att kolla på. Orkade inte längre än bara något över en minut. Jag skulle önska att du/ni använde kamerastativ mer. det är inte han som gjort den 0 Citera
Mahatmas Postad 15 augusti 2010 Författare Postad 15 augusti 2010 Nä, exakt vilket framgår tydligt om man läser mitt korta inlägg. Det här är inte någonting jag heller sitter och onanerar till, men har man någon koll på konst, fotografi, stop motion så inser man vilken absurd tid, planerande, logistik, och mantimmar som lagts ner.... Skulle aldrig drömma om att göra nåt liknande men jag kan inte låta bli att imponeras av dedikationen... Kanske tycker föregående talare att detta är mer underhållande, själv baxnar jag... 0 Citera
3d-intresse Postad 15 augusti 2010 Postad 15 augusti 2010 det är inte han som gjort den Hopps, den detaljen gick jag miste om och ber väldigt mycket om ursäkt för min kritik. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.