Danell Postad 3 juli 2010 Postad 3 juli 2010 En kortfilmsserie av Crazy Pictures. För er som snubblat förbi Nakenlekar kanske känner igen temat. :) 0 Citera
bassbucket Postad 3 juli 2010 Postad 3 juli 2010 Ser lovande ut! Ett par saker med trailern är att det är lite svårt att uppfatta allt tal pga för hög musik i mixen, detsamma gäller voiceovern, den är lite för låg och om det delvis beror på den skämtsamma tonen. Jag uppfattar inte vad han i rullstolen säger i slutet..."Jag skojar bara, den finns ingen...nånting"? Men det blir väl annorlunda när man får se filmen. Lite svårt att få en överblick vad det går ut på. Stormen Gudrun, Hitler och massa vapen. Blir i alla fall spännande att se den :) 0 Citera
premierepro Postad 10 juli 2010 Postad 10 juli 2010 Megagrymt! :) och förresten vad har hänt med soundcheck egentligen? :O (den kanske heter nåt annat?) 0 Citera
Danell Postad 10 juli 2010 Författare Postad 10 juli 2010 Kul att höra att ni verkar gilla det. Ska bli väldigt roligt att se hur filmerna kommer bemötas. Soundcheck... den ligger lite på hyllan. Nollbudgets långfilmsprojekt man startade när man var 17 år är svåra att finna tid åt. Men jag har fortfarande mål att någon gång göra klart den, men då mest för inblandades skull. 0 Citera
95alexander95 Postad 10 juli 2010 Postad 10 juli 2010 Såg att sidan även kom upp på existenz.se idag också! :) 0 Citera
Sommarkatze Postad 13 juli 2010 Postad 13 juli 2010 Riktigt awesome! Såg riktigt proffesionellt ut! Tycker du borde försöka få den såld till tv eller liknande! Jag skulle se den i vikefall ^^ 0 Citera
Danell Postad 29 juli 2010 Författare Postad 29 juli 2010 Riktigt awesome! Såg riktigt proffesionellt ut! Tycker du borde försöka få den såld till tv eller liknande! Jag skulle se den i vikefall ^^ Haha. Tack tack. TV vore fint, men när man gör kortfilmer är det underbart skönt att vara den enda som bestämmer vad som är rätt eller fel. 0 Citera
Danell Postad 19 augusti 2010 Författare Postad 19 augusti 2010 På måndag 23 augusti förhandsvisar vi POESI FÖR FISKAR på Scandic Malmen i Stockholm. Vi visar en film varje kvart mellan 17 och 20. Kom dit! En kort teaser. 0 Citera
jolt_jokern Postad 19 augusti 2010 Postad 19 augusti 2010 haha, ser verkligen fram emot att se dem 0 Citera
nson Postad 19 augusti 2010 Postad 19 augusti 2010 Ska bli spännande att se! :D Kan hålla med Bassbucket om att det är svårt att höra vad dom säger vid vissa tillfällen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.