OneManMovieMachine Postad 2 juli 2010 Postad 2 juli 2010 Det här är en kort showreel för mina filmer från 2009 och 2010 till låten "Keep the Car Running" av Arcade Fire. Om ni vill se hela filmerna så finns de på min YouTube. 0 Citera
bassbucket Postad 3 juli 2010 Postad 3 juli 2010 Ser bra ut. Har sett de flesta filmer du gjort och en del är riktigt bra. En grej jag tänker på är "hit by car" effekten. Den ser lite konstig ut, kanske pga bildutsnittet, ser ut som bilen åker framför i stället för rakt på, även om den kanske är meningen att ta träffen med sidan, sen ligger killen långt borta på gatan. I övrigt så är det bra scener du fått med och ser fram emot din nästa film :) 0 Citera
OneManMovieMachine Postad 3 juli 2010 Författare Postad 3 juli 2010 Ser bra ut. Har sett de flesta filmer du gjort och en del är riktigt bra. En grej jag tänker på är "hit by car" effekten. Den ser lite konstig ut, kanske pga bildutsnittet, ser ut som bilen åker framför i stället för rakt på, även om den kanske är meningen att ta träffen med sidan, sen ligger killen långt borta på gatan. I övrigt så är det bra scener du fått med och ser fram emot din nästa film :) Tack tack. Ja, den effekten kanske inte var helt klockren men den var bara till våran studentfilm så jag tyckte den funkade ganska bra ändå :) Jag flyttar till Australien om några veckor för att studera på Sydney Film School så det kanske tar ett tag innan nästa film kommer, men den som väntar på något gott :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.