GutteG Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 Hittade detta när jag var ute och slösurfade: Dolly/kran effekt Mjuka panoreringar: 0 Quote
theseb Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Haha gummibandsknepet fungerade ju faktiskt riktigt bra. Dock känns det som att problemet med hackiga panoreringar (i varje fall för mig) mest händer om jag använder ett stativ med lite sämre huvud. Men ändå, enkelt, gratis och resultatet blev ju riktigt bra! Man borde kunna utveckla det till en mer ergonomisk form, fast borde väl räcka med att bara fästa gummibandet i handtaget :) 0 Quote
Davido Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Hittade detta när jag var ute och slösurfade: Dolly/kran effekt Mjuka panoreringar: FANTASTISKT! så imponerande med människor som lyckas skapa utan dyra grejer! 0 Quote
Martin Oller Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Gummisnodden är ju nästan i klass med kattstrypare follow focus :D 0 Quote
Recommended Posts