Gå till innehåll

Flygbilder/film erbjuds i Skåne


jonteman

Recommended Posts

Hej!

Jag har precis startat upp ett företag som erbjuder foto och film från radiostyrd helikopter (hexacopter). Tillstånd från Transportstyrelsen finns liksom f-skattesedel och försäkring.

 

Om ngn är intresserad kolla min hemsida http://skyviewflygfoto.se/

 

Skulle vara kul att sätta tänderna i ngt kul projekt =)

 

Och... tyvärr har jag inte tid att svara på alla frågor om min hexacopter. Då hade jag inte fått göra så mkt annat... :/

 

Jonas, Malmö

Länk till kommentar
Share on other sites

Tja! Jag kan inget direkt om löner och så, men är inte 2000kr för 10 bilder väldigt dyrt med tanke på den teknik som du använder? HDC-SD9 får väldigt snygga bilder, men filmar man mot någon lampa så förstörs bilden direkt med ett gult/vitt sträck över hela skärmen.

 

Dock så är bilderna på ditt galleri väldigt snygga och klara, men blev bara lite nyfiken på priset. Eller kostar det helt enkelt så mycket?

Länk till kommentar
Share on other sites

Räknar man på tiden det tar och vad man får i fickan i slutänden är det inte särskilt mycket. Konkurrenterna tar från 4500kr och uppåt för samma tjänst. En investering på 40-50.000 vill man gärna att den ska betala av sig ngn gång också.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...