Gå till innehåll

Exportera i Premiere, inget händer...


Niclas35

Recommended Posts

Det händer inget när jag trycker på: File - Export - Media...

 

Efter att jag tryckt på "Media..." så kommer det bara upp en liten ruta som loadar lite snabbt och försvinner. Encore startas inte ens.

 

Kan jag komma åt de alternativen som finns under "Media..." på något annat sätt? Eller kan jag göra en vanlig avi fil på något annat sätt?

Länk till kommentar
Share on other sites

Testa att ta bort Prefrences mappen: Users > "Username" > Library > Preferences > Adobe > Adobe Media Encoder.

 

Släng mappen 4.0 i papperskorgen (PPro/AME avstängd) och starta om programmen.

 

//Max

 

Hjälpte inte, fortfarande samma problem. Den mappen var dock tom, men det kanske den ska vara?

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du backar ett steg och kollar mappen för Premiere Pro? Den kan du också testa att kasta i papperskorgen och köra export igen.

 

By the way: har du haft ex CS3 eller Flash Catalyst CS5 installerat och nyligen avinstallerat dom?

 

/Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du backar ett steg och kollar mappen för Premiere Pro? Den kan du också testa att kasta i papperskorgen och köra export igen.

 

By the way: har du haft ex CS3 eller Flash Catalyst CS5 installerat och nyligen avinstallerat dom?

 

/Max

 

Funkar inte nu heller. Så nu gjorde jag så att jag exportera genom After Effects istället. Men det hade ju varit smidigt att kunna exportera i Premiere.

 

De programen har jag aldrig haft, på den här datorn.

Länk till kommentar
Share on other sites

Först: Testa att tömma all media cache.

Boring solution: Testa en ominstallation.

 

Om inte det funkar: Ring supporten. Kan inte dom hjälpa, skicka ett PM till mig med ditt sk CASE ID så ska jag videarebefodra uppåt.

 

//Max

Länk till kommentar
Share on other sites

Först: Testa att tömma all media cache.

Boring solution: Testa en ominstallation.

 

Om inte det funkar: Ring supporten. Kan inte dom hjälpa, skicka ett PM till mig med ditt sk CASE ID så ska jag videarebefodra uppåt.

 

//Max

 

Ska testa det! Tack för hjälpen Max!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...