OneManMovieMachine Postad 20 mars 2010 Postad 20 mars 2010 Det här är en ungefär tre minuter lång film som handlar om snöskottning. Jag hade egentligen planerat att göra en helt annan film men jag kunde inte få ihop skådespelarna jag behövde samtidigt så då bestämde jag mig för att göra den här istället. Det är en väldigt lättsam komedi som är inspelad med en Sony HDR-HC1. Hoppas ni gillar den. 0 Citera
Konk Postad 20 mars 2010 Postad 20 mars 2010 Riktigt snygg och skön film man kan känna igen sig i. Det enda jag inte gillade var "SUNDAY"-skylten. Undrar om den egentligen är nödvändig. Vissa dagar kommer det ju ändå ingen post? Hur fick du till kranvinkeln ovanifrån? Eller hade du en kran? 0 Citera
OneManMovieMachine Postad 20 mars 2010 Författare Postad 20 mars 2010 Riktigt snygg och skön film man kan känna igen sig i. Det enda jag inte gillade var "SUNDAY"-skylten. Undrar om den egentligen är nödvändig. Vissa dagar kommer det ju ändå ingen post? Hur fick du till kranvinkeln ovanifrån? Eller hade du en kran? Klippen ovanifrån var filmade på baksidan av vår gård, jag stod på övervåningen av huset och filmade ut genom fönstret. Jag höll kameran helt stilla och gjorde hela kamerarörelsen senare i after effects. Det enda som är "riktigt" i båda klippen är det du ser när kameran är som allra närmast. Så jag hade ingen kran =) 0 Citera
Konk Postad 20 mars 2010 Postad 20 mars 2010 Anade att det var nåt lurt med den bilden. Riktigt snyggt gjort var det iaf. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.