Sommarkatze Postad 12 januari 2010 Postad 12 januari 2010 Hej kära forum! Jag har en miljon film ideér som mixas runt i min hjärna atm men fick nu atm en ideé om en post apokalyptisk film som går ut på att nordkorea utlöser ¨armageddon¨ ^^. Denna film ska då i början eller kanske rent av senare också innehålla scener med massa elaka kommunist hjärntvättade koreaner. En snabb facebook resources resulterade med en klump i halsen. - Jag har inga asiatiska kompisar!? XD Inte ens bekanta eller kompis kompisar :O Sen har jag aldrig varit typen för att kontakta nån till en film bara pga ens utseende . Speciellt då det inte är ett så värst stort och satsigt projekt XD Men alla vi har säkert lekt den diskriminerande leken där man drar ögon locken åt sidan och kväser ut sig Hellå GI ! Mee soo Hoonyy! Me lofe ye long tajm! Så hur ska jag gå tillväga? Går det att sminka sig asiatisk? Man tejpar fast ögonen i sånt där ¨asiat¨läge ? Plastik kirurgi? HJÄLP MIG! Tack för svar^^ P.S JA. Iam dead serious XD Edit: Ta bort tejp ideén. Den gör ont och tejpen glänser XD ja jag testa.. XD 0 Citera
Christian van Caine Postad 16 januari 2010 Postad 16 januari 2010 Det hela är väldigt enkelt: byt antagonister (bovar). ...just a friendly advice, förresten...du vet att XD är samma sak som ROFLMAO, dvs garva så man kiknar, va? ;-) 0 Citera
Sommarkatze Postad 18 januari 2010 Författare Postad 18 januari 2010 Hell noes Dawgh! Tänker aldrig byta antagonisterna till nåt annat XD ( samt ¨XD¨ smileyn i min krets betyder inte ROFLMAO för oss utan typ.. ja ingeting? Det är bara nåt man fyller ut för att det inte ska låta så elakt ?? XD) 0 Citera
Fürni Postad 18 januari 2010 Postad 18 januari 2010 För alla oss andra så framstår det istället som om du skriver dina poster medan du är stenad. (Alla de onödiga dubbla radbrytningarna hjälper inte heller) 0 Citera
ls92 Postad 26 mars 2010 Postad 26 mars 2010 kan du inte bara ta tejp vid sidan av ögonen och dra ut. Resultatet kanske inte blir så jättebra, men ögonen ser väl lite mer ut som en asiat. 0 Citera
Hans_Parmesan Postad 10 maj 2010 Postad 10 maj 2010 Skulle inte det kunna göra det hela löjligt roligt? Om man faktiskt ser att det är tejp där? Jag skulle i alla fall skratta gott åt det :D Men det kanske inte är så mycket av en komedifilm? 0 Citera
Sommarkatze Postad 11 maj 2010 Författare Postad 11 maj 2010 Oh jo! Det skulle vara en komedi ja XD Men det projektet ligger på is för tillfället ^^ 0 Citera
daarco Postad 13 maj 2010 Postad 13 maj 2010 Du kan ju bara hävda att alla har konverterat till Koreaner! Om någon klagar så meddela bara du bara att du inte vill ha stereotyper! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.