Rymdkraft Postad 2 januari 2010 Postad 2 januari 2010 Detta är den första något seriösa filmen jag och mina vänner har gjort. Den är inte riktigt klar än, men nog för att den ska få en trailer. Tror den är färdig i februari eller något sådant. Hoppas att ni i alla fall gillar trailern, som jag har försökt göra spoilerfri... Väcker trailern något intresse för filmen i sig? Och framgår det vad den handlar om? 0 Citera
beta75 Postad 2 januari 2010 Postad 2 januari 2010 Väcker trailern något intresse för filmen i sig? Och framgår det vad den handlar om? Jag lite intresserad blir jag. Men jag fattar inte vad den handlar om. Tycker den är lite för lång och att ni ska gå igenom nivåerna i dialogen. Det var svårt att höra var skådespelarna säger. Kommer du lägga ut hela filmen så vi kan se den? Ett visst intresse väckte den ju... /KN 0 Citera
Rymdkraft Postad 2 januari 2010 Författare Postad 2 januari 2010 Jag lite intresserad blir jag. Men jag fattar inte vad den handlar om. Tycker den är lite för lång och att ni ska gå igenom nivåerna i dialogen. Det var svårt att höra var skådespelarna säger. Kommer du lägga ut hela filmen så vi kan se den? Ett visst intresse väckte den ju... Tack för det bra svaret. Härligt att du känner dig lite intresserad :) Jag kan förklara själva grundidén till storyn: Den handlar om en fågelskådare som blir paranoid och tror att det är fåglarna som kollar på honom. Som han säger i början av trailern. Men du kanske inte hörde, jag borde ha fixat det där med ljudet... Har tänkt på det mer vid redigering av hela filmen i alla fall, så där borde det inte bli något problem. Trailern är lite hastigt gjord. Men jag förstår att du inte riktigt fattar vad den handlar om, det framgår inte riktigt i trailern tycker jag heller. Men det viktiga är man blir lite intresserad tycker jag och det lyckades den ju med i alla fall med dig :) Den är ganska så David Lynch inspirerad så folk kommer nog inte fatta allt när hela filmen visas heller, även om den inte alls är på samma nivå som geniet Lynch... Jag tror att filmen kommer att läggas ut för eller senare. Problemet är bara att den är ganska lång, jag har klippt ungefär halva och den är uppe 25 minuter. Själva inspelningen är vi nästan klara med. Men hela kommer nog upp, måste bara orka dela upp den i del 1, 2 osv på youtube. Om det inte finns ett bättre sätt? 0 Citera
beta75 Postad 3 januari 2010 Postad 3 januari 2010 Jag tror att filmen kommer att läggas ut för eller senare. Problemet är bara att den är ganska lång, jag har klippt ungefär halva och den är uppe 25 minuter. Själva inspelningen är vi nästan klara med. Men hela kommer nog upp, måste bara orka dela upp den i del 1, 2 osv på youtube. Om det inte finns ett bättre sätt? Du kan ju lägga upp den på vimeo.com Gratis konto klarar 500 mb / fil oavsett längd. /KN 0 Citera
Patiik Postad 4 januari 2010 Postad 4 januari 2010 Jovisst blir man lite intresserad. Men lite för lång skulle jag tro, tappade intresset. Handlar den om en grabb som gillar fåglar, men han börjar se varelser i form av fåglar och detta gör honom lite frånvarande och osocial.? Är detta storyn så förstod man av trailern, annars vet jag inte. 0 Citera
Rymdkraft Postad 4 januari 2010 Författare Postad 4 januari 2010 Jovisst blir man lite intresserad. Men lite för lång skulle jag tro, tappade intresset. Handlar den om en grabb som gillar fåglar, men han börjar se varelser i form av fåglar och detta gör honom lite frånvarande och osocial.? Är detta storyn så förstod man av trailern, annars vet jag inte. Tack för svaret. Ska försöka tänka på att göra kortare trailers i framtiden. Och du har väl delvis rätt om handlingen ;P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.