KillThePhone Postad 1 januari 2010 Postad 1 januari 2010 Ett av de vinnande bidragen från Dreamhack Winter 09. Jag filmade denna film i första hand för att öva greenscreen. Det var vid ett senare tillfälle jag kom på att jag kunde göra om den så att den kunde vara med i deras Billys tävling. Det är därför Billys Pan Pizzan inte ser så realistisk ut. Allt är gjort i After Effects och Final Cut Express. Filmad med en Sony HDR-SR10E. Enjoy :) 0 Citera
J.Anderberg Postad 4 januari 2010 Postad 4 januari 2010 Du är för dålig för att maska panpizza. Men visst, jag skrattade när jag tittade på den, så något framställde den. ;D 0 Citera
KillThePhone Postad 4 januari 2010 Författare Postad 4 januari 2010 Du är för dålig för att maska panpizza. Men visst, jag skrattade när jag tittade på den, så något framställde den. ;D Jag vet. Maska är inte min starka sida. Men filmen var ju inte tänkt att vara med i tävlingen så jag hade lite ont om tid. Kul att du gillade den :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.