KillThePhone Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Ett av de vinnande bidragen från Dreamhack Winter 09. Jag filmade denna film i första hand för att öva greenscreen. Det var vid ett senare tillfälle jag kom på att jag kunde göra om den så att den kunde vara med i deras Billys tävling. Det är därför Billys Pan Pizzan inte ser så realistisk ut. Allt är gjort i After Effects och Final Cut Express. Filmad med en Sony HDR-SR10E. Enjoy :) 0 Quote
J.Anderberg Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Du är för dålig för att maska panpizza. Men visst, jag skrattade när jag tittade på den, så något framställde den. ;D 0 Quote
KillThePhone Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Du är för dålig för att maska panpizza. Men visst, jag skrattade när jag tittade på den, så något framställde den. ;D Jag vet. Maska är inte min starka sida. Men filmen var ju inte tänkt att vara med i tävlingen så jag hade lite ont om tid. Kul att du gillade den :D 0 Quote
Recommended Posts