Gå till innehåll

Evil Magic For Beginners


High1ander

Recommended Posts

Detta är en fin film om kärlek och meningen med livet... eller nej, det är det inte, handlar mer om brist på kärlek och hur man avslutar livet. Men det hindrar ju inte en att njuta av filmen :)

 

Innehåller blod.

 

Inga dockor blev skadade under inspelningen, men en skådespelare blev det, men skådespelare är ju inget att bry sig om.

 

Klicka HD om ni gillar mer pixlar.

 

 

God Jul!

Länk till kommentar
Share on other sites

Uwe boll!

 

Klockrent!

 

Riktigt snygg. Bra jobbat.

 

Tack tack! :)

 

Uwe Boll är nice :)

 

Filmade på under två timmar pga. tidsbrist.

 

Jag filmade också i princip helt utan vetskap för att hur man gör 3D-tracking. Sen efter så har R&D tagit tid. Fått lära mig Real Flow, Boujou och SynthEyes. Första gången jag animerat också, självklart för att göra allt extra svårt så bestämde jag mig för att animera för matchmoving också. All 3D är gjord i Maya och har tagit en himla tid att rendera. Bara introt ligger på 2 timmar per bild på vissa ställen. Då har jag också det bara i 720p och utan rök... Detta på en 3 ghz Intel Quad Core... Ska nog be WETA att rendera åt mig nu när Avatar är slut.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...