Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Eftersom jag i princip inte har något seriöst som håller måttlig kvalité så känner jag mig lite "fattig" på film.

Jag har lagt upp ett litet klipp ifrån min senaste resa till USA för ett och ett halvt år sen. Jag hade en väldigt dålig videokamera och jag hade inte mycket tid på mig. Men det är det enda klipp jag lyckats klistra ihop överhuvudtaget som jag ens vågar visa¨på YT. Ni får gärna kolla, men förvänta er inte så mycket bara...

http://www.youtube.com/watch?v=YCL89zMfSpo

Postad
Var ju ett stycke fin film. Lite opassande att fota den tjocka tyska turist-tysken i slutet dock.

Vadå för tjock tysk-turist i slutet? jag ser ingen.

Om du tänker på personen som fotograferar så ser man ju inte ens hur han set ut.

Ser inget opassande med att han filmade det där.

Postad

Hej!

Du hade fått en del riktigt fina bilder och en riktigt fin miljö, dock är jag inte väldigt mycket för impulse zoomningar eller att använda auto-focus.

Men man är olika person som person.

Mvh

TärnevaldFilm

Postad

EY! Vart är självsäkerheten Snapple!? Du låter ju självmordsbenägen i forumposten. Ryck upp dig!

Det är absolut inget fel på de här bilderna. Du har en kass kamera, det ser man, men estetiken finns ju där. Keep it up!

Postad
Vadå för tjock tysk-turist i slutet? jag ser ingen.

Om du tänker på personen som fotograferar så ser man ju inte ens hur han set ut.

Ser inget opassande med att han filmade det där.

Menar hon som fotar i slutet av filmen. Tycker det var opasande att filma en som turistfotar mitt i alla naturbilder. Filmen hade fin känsla rakt igeonom men temat bröts när tysken kom in. Anser jag.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...