Gå till innehåll

X-Cross

Recommended Posts

Se filmen här: http://www.vattenfilm.se/finalister/watch/207.html

 

( En film om vatten som vi gjorde till en tävling, och vi vann till och med! :D

http://www.svensktvatten.se/web/Hem.aspx )

 

Anledningen till att kvalitén inte är den bästa är för att det fungerade inte att ladda upp i HD format.

Och tyvärr så var vi tvungna att ta bort alla ljudeffekter pga olika copyright grejer. Men jag hoppas ni tycker om den ändå :)

Länk till kommentar
Share on other sites

å stort grattis det va ni värda :) va på väg att va me i tävlingen ja me, men efter att min medhjälpare rökt sig hög istället för att hjälpa till så slutade det med ingenting :/ lite synd för nu i efterhand tror jag faktiskt att vi hade en chans, kanske inte hade vunnit över eran film men ändå kommit på pris pallen ;) men grymt bra jobbat, ni levererade det gjorde inte jag :D Grattis

Länk till kommentar
Share on other sites

Det var värt att bara komma till final. 2 gratis biobiljetter, gratis resa till sthlm, se sin film på en fet bioduk. Det var riktigt nice. En grej som var lite synd var att man bytte ut sin biljett mot en lott. När de skulle ropade upp det vinnande numret (85), kunde jag ej hitta min biljett så de bytte nummer och någon annan lycklig person vann.. Dagen efter låg det en lott på mitt nattygsbord och på den stod det nr 85 xD. Haha, vinnar 2 priser på en kväll hade inte varit fel, men undrar hut publiken skulle reagera. :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...