Najka Postad 4 december 2009 Postad 4 december 2009 Hejsan Jag såg ett avsnitt av arkiv-X när jag va liten som var mer minnesvärt än de andra. Handlingen var typ tre eller fyra(två?) missfoster som bodde med sin morsa tror jag. Och hon var fastbunden under en säng har jag för mig. Avsnittet började (tror jag) med att ett gäng ungar spelar baseball. Han som ska slå står och trampar och då kommer det upp blod från marken för det ligger en bebis begraven där. Tror det är någon scen där de begraver ungen, så lipar det ena missofostret. Är det någon som vet vilken säsong och vilket avsnitt det är? Hade varit sån nostalgi att få se det igen. Själv är jag ett stort fan av arkiv-X. Tacksam för svar, of course 0 Citera
Najka Postad 5 december 2009 Författare Postad 5 december 2009 sen var det ett avsnitt till jag kom ihåg där det var mördarbin, tror jag. Vet du vilken avsnitt det är? 0 Citera
jbergman Postad 5 december 2009 Postad 5 december 2009 Antagligen säsong 4, avsnitt 21. /Jakob 0 Citera
kenntoft Postad 6 december 2009 Postad 6 december 2009 ett av mina favorit avsnitt oxå!! jag tror de var en av baseboll ungarna som kissade på marken och en bäbis-arm kom fram. men de kanske är något jag inbillat mig:) kan vara så att de stod och stampade. sen var ju huset riggat och jag har för mig att scully och mulder nästan strök med? :) fett äckligt avsnitt iaf, mamman under sängen.. fy fan.. 0 Citera
Najka Postad 6 december 2009 Författare Postad 6 december 2009 ett av mina favorit avsnitt oxå!! jag tror de var en av baseboll ungarna som kissade på marken och en bäbis-arm kom fram. men de kanske är något jag inbillat mig:) kan vara så att de stod och stampade. sen var ju huset riggat och jag har för mig att scully och mulder nästan strök med? :) fett äckligt avsnitt iaf, mamman under sängen.. fy fan.. Ja det är en av mina absoluta favoriter. Det måste nog vara den mest äckliga av alla ;) 0 Citera
Najka Postad 6 december 2009 Författare Postad 6 december 2009 Antagligen säsong 4, avsnitt 21. /Jakob okej, tack så mycket. Ska kolla upp 0 Citera
Gäst Postad 6 december 2009 Postad 6 december 2009 "HOME", handlade om en inavlad familj ute på landsbygden. 3 söner och deras mamma. Episoden är bland det mest kända och sprängde nog alla censurgränser i TV historien. Skrivet av Glen Morgan & James Wong (Final Destination, "Slaget om Tellus") i regi av Kim Manners (R.I.P.). Trion gjorde flera minnesvärda avsnitt ihop. "Zero Sum" kan det avsnittet med bina heta. 0 Citera
Najka Postad 9 december 2009 Författare Postad 9 december 2009 Okej tacktack! God Jul på er! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.