JespeeR Postad 9 december 2009 Författare Postad 9 december 2009 tjena, ingen som vill ge lite feedback? hade uppskattats! :) 0 Citera
Kilo Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 Väldigt bra, men för lång. Jobbar mer med snabba klipp och humorkänsla. kanske mera grafik likt konstiga grafer, instruktionsbilder osv. Jag orkade inte se hela, inte intressant efter 1-2minuter. 0 Citera
JespeeR Postad 9 december 2009 Författare Postad 9 december 2009 tack tack, alltid kul med konstruktiv kritik, och när jag tänker efter så håller jag helt med om det, ska klippa en hel del till när jag får tillgång till utrustning :) 0 Citera
J.Anderberg Postad 12 december 2009 Postad 12 december 2009 Näe den var lite för lång somsagt, orkade inte se hela. Men kul koncept och bra röst ;) 0 Citera
TärnevaldFilm Postad 15 december 2009 Postad 15 december 2009 Hej! Jag tycket den var riktigt bra, ni hade ljus-satt den väldigt väl så det blev en fin och skarp bild. Tycket också ni gjorde ett väldigt bra jobba med kläd valet så man fick en kännsla av 50 tal, samma som ni gjorde med lokalen ni använde. Dock måste jag hålla med dem andra och säga att den kanske var lite för lång. Väldigt bar gjort! Mvh TärnevaldFilm 0 Citera
JespeeR Postad 6 januari 2010 Författare Postad 6 januari 2010 tackar för svaren, försöker frenetiskt få tag i en redigering så det kan åtgärdas, känner också att den behövs klippas ner! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.