Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena!

Här är min första riktiga musikvideo!

jag har gjort en testvideon inann men denna har jag alla rättigheter till osv

Budgeten är 0kr

Jobbat i Final cut pro och använt color correction osv då skolan låst programmet så man inte kan tanka hem plug ins

Let me know what you think och ge gärna konstruktiv kritik

Kiggs

Postad

Snygg, blev lite långtråkig efter ett tag bara.

Gillade att de bar kläder som inte alls förknippas med den musiken de spelade. Blev en skön kontrast.

Men som sagt, lite andra saker än mest i skogen att filma, det andra du filmat, var mest intetsägande.

Postad
Snygg, blev lite långtråkig efter ett tag bara.

Gillade att de bar kläder som inte alls förknippas med den musiken de spelade. Blev en skön kontrast.

Men som sagt, lite andra saker än mest i skogen att filma, det andra du filmat, var mest intetsägande.

Tack :)

Har du nått tips om hur man skulle kunna hindra att det blir "långtåkigt"

Fler miljöer?

Postad

tja jag vet inte. Men kanske att ni berättade ngn historia parallellt med bilderna i skogen, fast som va intressantare och mer som hände än i de bilderna som va nu.

Överdriva lite känslor osv.

Även att bandet kanske syns på andra ställen än bara i skogen, men det är inte ett måste.

Men helt enkelt, mindre skog, och mer intressanta saker mellan.

Postad

Som Octavianus sa så tycker jag kläderna blev en väldigt bra kontrast mot själva musiken men det jag störde mig på var att jag upplevde musiken som pålagd.

Jag fick inte känslan av att det var dem som spelade musiken jag hörde om du förstår vad jag menar.

Annars snyggt fotad

Postad
Som Octavianus sa så tycker jag kläderna blev en väldigt bra kontrast mot själva musiken men det jag störde mig på var att jag upplevde musiken som pålagd.

Jag fick inte känslan av att det var dem som spelade musiken jag hörde om du förstår vad jag menar.

Annars snyggt fotad

Det där med pålagt ljud tänkte jag också på. Lät inte alls som de va de som spelade. Men det kanske du vill ha det, så ljudet låter mkt "skiva"

Postad

Jorå jag förstår

å meningen är ju inte att de ska vara som de spelar på plats i skogen heller.

För det är ju inte så ofta som man får känslan av att de spelar på riktigt i musikvideos

:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...