Strawhat Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 http://www.youtube.com/user/Moviesensational#p/a/u/1/-moa9p7DrvM Min senaste kortfilm! 0 Citera
Raffe Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Fina intentioner och viss mysighet träder fram ibland. Men de tekniska bristerna tar över för mycket. Tycker åtminstone att du ska klippa om filmen. Fortsätt göra film och slipa på tekniken. 0 Citera
Strawhat Postad 16 november 2009 Författare Postad 16 november 2009 Aa jag vet, tekniken har alltid varit ett problem. Jag kan tyvärr inte se på vilket sätt det skulle hjälpa att klippa om den.:( 0 Citera
Raffe Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Inte jag heller. Den känns bara väldigt konstigt ihopsatt. Helt olika ljus(tidpunkt?) i samma scen. Sen förstår jag inte varför du använder dig av klipp där vinden blåser sönder ljudet och skadade klipp. 0 Citera
Strawhat Postad 16 november 2009 Författare Postad 16 november 2009 Jag vet inte ens vad som är ett skadat klipp. Problemet är att man inte alltid hör i kameran när man kollar på det om det är massa brus från vinden, jag spelade ju in ett antal klipp av varje scen men på vissa ställen gick det tyvärr inte att rädda. Jag är som sagt inte så tekniskt kunnig, så jag får stå ut med det tills jag börjar göra film med andra interesserade. Ljuset beror nog på redigeringen (är inte speciellt kunnig på denna delen heller trots mycket redigering!). Men man lär sig väl allt eftersom, bara att fortsätta göra film!:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.