Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fina intentioner och viss mysighet träder fram ibland. Men de tekniska bristerna tar över för mycket. Tycker åtminstone att du ska klippa om filmen. Fortsätt göra film och slipa på tekniken.

Postad

Inte jag heller. Den känns bara väldigt konstigt ihopsatt. Helt olika ljus(tidpunkt?) i samma scen. Sen förstår jag inte varför du använder dig av klipp där vinden blåser sönder ljudet och skadade klipp.

Postad

Jag vet inte ens vad som är ett skadat klipp. Problemet är att man inte alltid hör i kameran när man kollar på det om det är massa brus från vinden, jag spelade ju in ett antal klipp av varje scen men på vissa ställen gick det tyvärr inte att rädda. Jag är som sagt inte så tekniskt kunnig, så jag får stå ut med det tills jag börjar göra film med andra interesserade. Ljuset beror nog på redigeringen (är inte speciellt kunnig på denna delen heller trots mycket redigering!). Men man lär sig väl allt eftersom, bara att fortsätta göra film!:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...