Gå till innehåll

Cherry Is Not Your Friend


andersvideon

Recommended Posts

Såg hemsidan för ett tag sen, eller om det var en poster på Cherry med baseballträ. Denna såg jag fram emot eftersom jag gillar femalefury-filmer.

Introt är helt okej, men jag störde mig lite på olika typer av typsnitt. Du borde hållit dig till 1.

Anslaget känns okej, dock ej originellt. Lite för mycket klipp "bara för att" kändes det som.

När hon kommer in i butiken börjar jag dock bli lite besviken. Det finns inga dialoger och mycket känns stelt och överspelat.

När hon springer med jackan blir fotot lite för skakigt mot slutet.

Hade för övrigt velat se mer grafiskt våld, dialoger och ännu mer våld, förutom slutet som känns onödigt och med 0 i reaktionsförmåga.

Tycker tyvärr inte det håller i 13min eller hur lång den nu var. För mycket musik som känns lite malplacerad då och då.

Nu är det inte så att jag sågar filmen, den har potential. Dels för en massa exteriör-scener i naturlig miljö, så där har ni tagit ut svängarna istället för nån tråkig lägenhet. Samt för det mesta är det mycket snyggt foto. 3/5.

Länk till kommentar
Share on other sites

Först och främst tyckte jag ni hade fått till en härlig stil i filmen. Var lite små rolig och skön att titta på.

Däremot som ovan nämnde blev det lite väl skakigt när ni hade speedat upp slutet av klippet när hon tog den röda jackan.

Annars snyggt foto och snyggt gjort.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 år senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...