Stupider...lika a fox Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Jo nu har jag firewire o allt det där, men nu har ett annat problem uppstått (teknik är inte en av mina starka sidor, kanske den svagaste) När jag ska spara den på skiva (har provat på dvd- och cdskiva) så stannar uppladdningen vid förberedningen på cdskivan. Mitt problem är helt säkert jättesimpelt därför vänder jag mig till er.. EDIT: Hm, kan man inte skriva ut till dvd-skiva? Endast cd? Ber om ursäkt men jag har noll koll på det här, skulle verkligen uppskatta om tog sig tid för att berätta hur saker och ting står till. 0 Quote
Stupider...lika a fox Posted November 23, 2004 Author Posted November 23, 2004 Nu funka det att bränna ut den på cd, men fortfarande fattar jag inte hur man gör så man får den på en dvd. Det är lite av en nödvändighet...ingen som har någon aning? 0 Quote
Ronnie Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Eftersom ingen av oss andra vet vad du använder för program eller har för brännare blir det lite svårt att veta vad exakt som kan vara fel. Lite mer information om vad du använder för grejor alltså ;). 0 Quote
Stupider...lika a fox Posted November 23, 2004 Author Posted November 23, 2004 Ah förstår Ronnie. Du vill alltså gå in på det hela lite mer? Sånt uppskattas. Men. Jag tror inte det handlar om grejjerna utan mer om min okompetens (går det säga så?). Jag fattar alltså inte hur man ska få ut skivan på dvd direkt, om det nu går dvs. Jag har enkla saker här, windows movie maker än så länge. Brännarn vet jag inte mycket om men det är en dvd-brännare, så mkt vet jag... Om du behöver veta mer ingående för att lösa min historia kontakta mig omgående. MVH Stupider...like a fox Förresten är det schyst att ingen av er sågar mig eller något sådant, jag ger härmed beröm till forumemets medlemmar för sin tålmodighet. 0 Quote
Ronnie Posted November 23, 2004 Posted November 23, 2004 Är rätt säker på att det inte går att köra ut till DVD direkt från Movie Maker, utan du behöver ett annat program för det. 0 Quote
Recommended Posts