Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare allihoppa, äntligen så har jag kunnat lägga ut min heroin scen på youtube. Jag vet att bild kvaliteten suger och att belyssningen är inte så vidare häller, för att jag hade hittat en ide hur jag skulle filma scenen så därför så konscentrerade jag mig bara på regin,

Postad

Bildkvaliteten suger, likväl belysningen - men avseende regi, klipptempo och bildvinklar så har du gjort ett bra jobb! Möjligen dock att totaltempot är lite för långsamt...

Känner också att man påverkas av filmen, vilket är ett gott betyg!

Postad

Tänker inte ge någon negativ kritik på din utrustning då den är vad den är.

Känner också att man påverkas av filmen, vilket är ett gott betyg!

Absolut håller faktiskt med. Du har en väldigt bra skådespelare att handskas med, han gav mer liv i filmen. Något som jag tyckte att du skulle haft med var lite mer rörligt kamera arbete (kan man säga så?) lite för mkt på stativet shots. Till exempel när han fick ruset så kanske du kunde gjort så att taket snurrade och att du "svävade" runt huvudet på han.

Du har lagt ner tid på rekvisitan, stort plus på det! Dock så hade jag önskat att heroinet skulle vara lite mera åt det bruna hållet i flytande form (för det är väll så det ser ut?).

Du kunde även klippt ner den lite, tyckte vissa klipp var onödiga och tillförde inte så mkt till scenen. (Då han satte sig ned hade du många överflödiga betrackningsvinklar).

Allt som allt väldigt bra tycker jag :)

Postad

jag tackar er allihoppa som har svarat och get mig tips.

film anton : jag hade värkligen inte tänkt på det du sa att ha kamera rörelse, och om jag hade tänkt på det så hade jag inte vågat ge mig in på nåt sånt för att jag är kamera mannen och skådisen på samma gång, varje gång jag flyttade kameran så fick jag vrida lcd'n för att se att allt stämmer sen kör jag. men fru hjälpte mig med två eller tre kamera rörelser, eftersom hon e hemmafru så kunde jag inte ta för mycket av hennes tid.

Postad
jag tackar er allihoppa som har svarat och get mig tips.

film anton : jag hade värkligen inte tänkt på det du sa att ha kamera rörelse, och om jag hade tänkt på det så hade jag inte vågat ge mig in på nåt sånt för att jag är kamera mannen och skådisen på samma gång, varje gång jag flyttade kameran så fick jag vrida lcd'n för att se att allt stämmer sen kör jag. men fru hjälpte mig med två eller tre kamera rörelser, eftersom hon e hemmafru så kunde jag inte ta för mycket av hennes tid.

Du kanske kan be en av dina vänner att agera i din nästa film? Så kan du experimentera lite mer med kameran. :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...