Anders_Hedqvist Postad 31 januari 2007 Postad 31 januari 2007 Jag går film/tv-linjen på Kalix folkhögskola. Pluggade medieprogrammet på gymnasiet med inriktning mot rörlig bild som det heter. 0 Citera
nybryggd Postad 21 februari 2007 Postad 21 februari 2007 Jag pluggar på Ölands dokumentärfilmskola 0 Citera
jmalmsten Postad 21 februari 2007 Postad 21 februari 2007 felinriktad programmerare i gymnasiet... filmidiot sedan barnaben... just nu går jag programmet Arena Media Musik Teknik i piteå, men på papperet är utbildningen på Luleå Tekniska Universitet... 0 Citera
policy Postad 21 februari 2007 Postad 21 februari 2007 Mediegymnasiet på kalixfolkhögskola, ingen anning om vad jag ska göra sen. 0 Citera
Jodokast Postad 11 mars 2007 Postad 11 mars 2007 Jag har tidigare gått Videolinjen på Molkoms folkhögskola. Nu studerar jag filmproduktion på Dramatiska Institutet i Stockholm. 0 Citera
rajtzing Postad 13 mars 2007 Postad 13 mars 2007 pluggade media pa gymnasiet pa GUC i Uppsala med inriktning radio/tv.. laste efter det Filmvetenskap A, B och C pa Karlstads universitet.. och nu pluggar jag en Bachelor of film and television pa QUT i Brisbane, Australien. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.