stängerniredan Postad 17 oktober 2009 Postad 17 oktober 2009 Jag klippte ihop en showreel igår med de saker jag är mest nöjd med. Showreelen visar min del som fotograf och VFX. Tycker ni den blev för lång? Kändes den intressant att titta på genom hela eller tröttnade ni? Jag känner att jag var tvungen att välja bort en hel del tidigare filmer för att de inte höll tillräckligt hög kvalité. Därför kanske showreelen känns lite tunn på antal olika projekt? 0 Citera
Kimster Postad 17 oktober 2009 Postad 17 oktober 2009 Tja, har du rättighet till musiken så.. 0 Citera
stängerniredan Postad 18 oktober 2009 Författare Postad 18 oktober 2009 Nepp, äger inga beastie boys låtar. Jag drog en liten rövare där. Jag tänkte väl att folk skulle bedöma den utifrån bilderna, sen hade jag musik för att kunna klippa efter nåt. 0 Citera
bassbucket Postad 18 oktober 2009 Postad 18 oktober 2009 ser bra ut, en del har jag redan bedömt i andra trådar. Det som drar ner betyget är ditt låtval. Känns inte som en bra idé, bättre att använda royaltyfri musik. Det går ju att klippa efter det med. Men du gör som du vill. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.