Simmej Postad 1 oktober 2009 Postad 1 oktober 2009 Hej! Har testat lite nya saker i Maya på sistone. Här kommer en animation på ett glas som expolderar, med breakdown. Hoppas ni gillar den! Kritik uppskattas! 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 1 oktober 2009 Postad 1 oktober 2009 Det såg väldigt bra ut men inte realistiskt. Foten sjunker igenom golvet och i glassplittret är det några bitar som ändrar riktning utan påverkan. (Riktning, fallande till att studsa upp en bit och falla igen) 0 Citera
Quantum Postad 1 oktober 2009 Postad 1 oktober 2009 Jag tycker också det såg väldigt bra ut men jag tycker du borde ha haft fler och mindre bitar av glaset. Med vänliga hälsningar En erfaren glaskrossare : ) 0 Citera
Simmej Postad 1 oktober 2009 Författare Postad 1 oktober 2009 Haha, okej, tack för kritiken :) ang. den sjunkande glas foten, så vet jag inte vad den fick för fel, testade med alla möjliga kollisoner, men inget tycktes fungera :S mhm, kanske lite fler glasbitar skulle sett bra ut...(men knappast varit så bra för min dator ;) ) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.