abe Postad 27 september 2009 Postad 27 september 2009 Hejsan jag är ny inom videoredigering, jag har lyckats sätta ihop en film av 6 klipp på min häst som ska säljas på auktionen på fredag men. Den är bara dryga minuten lång och jag vill att den ska köra om samma klipp i minst en halvtimme, finns det någon genväg eller måste jag redigera in varje klipp 30 ggr? Random play? Jag har tänkt köpa en lcd tc med inbyggd dvd och ha på boxväggen under auktionsvisningen som varar ca 8 tim.(kopplad till ett bilbatteri). Väldigt tacksam för hjälp! 0 Citera
kennethm Postad 27 september 2009 Postad 27 september 2009 Att loopa är en uppgift för uppspelningsapparaturen. Se till så att den burk du skaffar har den funktionen. Spelar man upp via dator så har VLC och Microsofts WMP t ex möjlighet att loopa. Men visst går det förstås att lägga klippet 30 ggr också om man föredrar det. 0 Citera
Team_fagott Postad 28 september 2009 Postad 28 september 2009 Du kan ju lägga in en return to mainmenu key (fast inte ha en mainmenu) i slutet. Vad använder du för redigering? 0 Citera
abe Postad 28 september 2009 Författare Postad 28 september 2009 Jag har premier 7 (photoshop) 0 Citera
Max_H Postad 28 september 2009 Postad 28 september 2009 Inte helt lätt i Premiere Elements 7.0 om det är det du har: http://forums.adobe.com/thread/389587 Vekar möjligen enklare att köra upp filmen från ex en laptop. //Max 0 Citera
Team_fagott Postad 28 september 2009 Postad 28 september 2009 Om du renderar ut den i ett format som winamp klarar så tror jag man kan spela som loop (nästan helt säker) 0 Citera
abe Postad 28 september 2009 Författare Postad 28 september 2009 Tack, vad ni är duktiga! Jag tar extrakostnaden med att köpa en loopbar tv med dvd. Hittade en lava(svensk) 21,6 tum för 5500 som klarar detta, +batterisystem (12v) Billigaste utan loop är nog en andersson 24" för 4000kr 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.