Pandan Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Stockholms Filmfestival börjar imorrn och antar att en och annan här lär gå dit. Tänkte det vore passande med en diskussiontråd om filmerna som går? Själv ser jag mest fram till Alexander, Appleseed och Old Boy, ser alla riktigt fina ut. Och att träffa Oliver Stone. OLIVER STONE!! 0 Quote
Opus Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Fick reda på igår att jag är med och tävlar om 1 km film-stipendiet ( http://www.voodoofilm.org/nyheter/20040927.157.aspx )... helt galet :) 1 av 10 liksom... och då får jag gästlägg vilket betyder att jag får gå gratis :) Så jag lär gå på en del, men det gäller bara föreställningar som inte är utsålda så jag kan nog inte se Alexander. men jag har faktiskt bokat biljetter till Ghost in the shell 2 så den ska jag iaf se :). 0 Quote
walfridson Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Ville gå på Oliver Stone men har inte råd pga att man måste bli medlem för 170kr utöver biljettpriset. För dyrt. 0 Quote
Pace Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Flyttas från Filmcafé till Filmhändelser. Grattis Opus! Jag hoppas att det var vår nyhet som fick dig att skicka in ansökan. ;) 0 Quote
Recommended Posts