Gå till innehåll

Första Super8-videon


Laranja

Recommended Posts

yo! nu är mitt första riktiga Super8-projekt ute i etern! är ju inte skitnöjd med Ext-bilderna filmade med vision2 200T, fegade alldeles för mycket i överexponeringen. men INT med vision3 500T tycker jag ser bra ut med tanke på hur lite ljus jag hade o jobba med. kom gärna med synpunkter!

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Halloy!

 

Kollade nu bara på bilderna utan musik. Men tycker du fick till inomhusfilmningen mycket bra. Det blir en alldeles egen känsla av 500T, något som även gör sig gott i underexponerade bilder. Däremot kan jag inte sluta tänka på hur det skulle sätt ut om du hade någon som gick med dig med en reflektor eller dylikt, som fått upp ljusnivån en aning.

 

Men det var flera av dina springande åkningar som var ursköna, snygga med 500T. Kämpa på!

Länk till kommentar
Share on other sites

tack så mycket! gillar också åkningarna. är med en glidecam, kanske ni fattar. har nåra skatesekvenser på framkallning som jag följde med inlines. kändes sjuukt smooth då, men får se :D

ja en mobil reflektor hade kanske varit nåt.. hade nog kunnat öppna bländarn nåt snäpp till också, hade för mig att 500T blev lite finkornigare på typ 2,8 på testrullen. men som sagt, var lite feg hehe

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...