Gå till innehåll

Den som söker


LuffifilmsCrew

Recommended Posts

Riktigt dåligt skådespel av vem det nu var som gjorde Voice-Over rösten. Tror det kunde blivit hyfsat annars, men rösten fick mig att helt enkelt skimma igenom videon för att inte somna.

 

Plotten var också ganska dålig, men så som svensk film ser ut idag har man ju lärt sig att tåla det mesta. Lägg mer bakom "Depressionen"- Om det där var allt som behövdes för att ta självmord skulle inte måga ungdomar leva att bli vuxna. Utveckla! Berör publiken! Få oss att må precis lika dåligt! Det är där nyckeln till framgång ligger.

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt dåligt skådespel av vem det nu var som gjorde Voice-Over rösten. Tror det kunde blivit hyfsat annars, men rösten fick mig att helt enkelt skimma igenom videon för att inte somna.

 

Plotten var också ganska dålig, men så som svensk film ser ut idag har man ju lärt sig att tåla det mesta. Lägg mer bakom "Depressionen"- Om det där var allt som behövdes för att ta självmord skulle inte måga ungdomar leva att bli vuxna. Utveckla! Berör publiken! Få oss att må precis lika dåligt! Det är där nyckeln till framgång ligger.

 

Tack för kritiken! Det är inte det lättaste att få sina vänner att spela bra, därför blev manuset väldigt avskalat och inga svåra scener rent bildmässigt. Jag vet själv att manuset har sina brister och att slutet blev aningen snabbt och orealistiskt. Tack för kritiken än en gång :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Håller med om att skådespeleriet kanske inte var på topp, men det jag hade störst problem med var nästan manusets dialoger. Idén var helt okej, men det känns som att monologen var relativt stel och lite halvlöjlig. Håller med om att det inte hade skadat att gå mer in på djupet. Men den var helt klart godkänd! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

När han skulle hoppa så tyckte jag mer att det var spännande än sorgligt. Jag skulle gärna haft någon annan musik som inte låter så pumpande.

Berättelsen tyckte jag var ganska tunn. Busstur, tandborste, bro och gå hem. Det kändes lite som att sitta på en tunnelbanan. Det tuffade helt enkelt på.

Länk till kommentar
Share on other sites

När han skulle hoppa så tyckte jag mer att det var spännande än sorgligt. Jag skulle gärna haft någon annan musik som inte låter så pumpande.

Berättelsen tyckte jag var ganska tunn. Busstur, tandborste, bro och gå hem. Det kändes lite som att sitta på en tunnelbanan. Det tuffade helt enkelt på.

 

Tack för er kritik, jättebra att jag får reda på sakerna jag redan visste. Manuset var lite halvlöjligt dels eftersom det var skrivet på kort tid och utan speciella forskningar på området.

Skådespelet detsamma men jag är glad att jag har vänner som ställer upp :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...