DigitalDirt Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 musikvideo som är filmad i "en tagning" kolla 1:20 in i videon.... hur gör dem det ? när han drar på sig en jacka helt smooth från ingenstans ? det känns som det är en ny tagning, men jävligt snyggt gjort ?? någon som har någon idé ? 0 Citera
Zyx Graphics Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 Nån gick fram med jackan när han hamnar i närbild. inte så konstigt. 0 Citera
simergy Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 Hmm, nog tyckte jag det var läckert gjort. Men inte så otroligt läskigt bra som du vilj få det till. Men helt klart imponerande! :) Somsagt, han, samt kameramannen går ju frammåt mot varandra. En snubbe som helt enkelt stod bredvid kameramannen och levererade jackan. 0 Citera
diilman Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 Bra låt och videon var ju skit nice. ;) Som de andra sa, någon bakom kameran ger honom tröjan och han tar på sig den halvt när det är närbild och sedan tar han på sig dig när kameran "backar" lite. EDIT: Men däremot var snön som dyker upp runt 1:40 en liten fråga för mig. :) 0 Citera
Istudios Filmproduktion Postad 5 juli 2009 Postad 5 juli 2009 EDIT: Men däremot var snön som dyker upp runt 1:40 en liten fråga för mig. :) En liten trackning i AE och måla lite snö i PS så är man hemma, inte jättemeckigt ^^ Annars om man gillar den här sortens bildspråk så måste jag rekommendera "Children of Men" väldigt långa och extremt snygga tagningar i den ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.