Joey Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Hej jag har en fråga om min kamera. Det finns två knappar på den som jag inte vet vad de har för funktion. På den ena knappen står det iCHECK och på den andra står det EASY Q? Vad andvänds dessa till? mvh 0 Citera
StenR Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Fick du ingen handbok med kameran? I så fall kan du ladda ner den här: http://www.samsung.com/se/consumer/detail/support.do?group=cameracamcorder&type=cameracamcorder&subtype=camcorders&model_cd=VP-HMX20C/XEE&mode=C 0 Citera
Joey Postad 27 juni 2009 Författare Postad 27 juni 2009 Jo allstå jag har en manual men det står inte vad knapparna gör förnågot? 0 Citera
jbergman Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Eftersom jag inte hade något att göra lade jag en minut på att googla fram svaret. iCHECK visar återstående batteritid och minnesutrymme; EASY Q gör alla inställningar automatiska. Google är din vän. /Jakob 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.