Gå till innehåll

Vart tar ljudet vägen i premiere pro 1.0


Nizze

Recommended Posts

Jag och en kompis har spleat in en flummig musik video men när jag skulle lägga föra över matrialet till premiere så fungerar inte ljudet. Inte ens mp3 ljud fungerar. Men det är en liten underlig grej vi spelade in en liten film för ett tag sedan och den fungerade utmärkt, det går fortfarande att lägga in

ny(a) ljudefekter/musik på det projektet. Jag testade både 16khz och 32 khz (vist är detdessa man har att välja på) och et fungerade inte på någon av dem

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag börjar bli lite lätt frustrerad nu. JAg har suttit med premiere nu i snart 2 timmar. Jag har ljud men det kommer endast från kameran. Alltså när jag har fått in ett klipp och spelar upp det på klippbordet spleas också kameran upp ljud och bild från samma klipp, om jag stänger av kameran har jag kvar bild men inte ljud. Jag fattar ingenting?? Jag kan tyvärr inte använda hjälp avsnittet för det är något konstigt med upplösningen så bokstverna blir skit små och suddiga.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...