Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ok, här har ni en handfull. Jag har kikat lite snabbt på bloggen http://sanningenmastefram.wordpress.com/ som antingen är ett humorprojekt utan dess like eller så är det äkta kristdemokrater. Och det är väl så att det är det här som är en del av alliansen ;)

“Du skall inte ligga med en man som en man ligger med en kvinna. Det är avskyvärt” (3 Mos. 18:22).

Nåja, om ni kollar på citatet ovan så tänker jag så här. Du skall inte ligga med en man som en man ligger med en kvinna.

En man som ligger med en kvinna kör väl vaginalstyle för det mesta i alla fall, för att på bebisar och så. En man har ingen vagina. Då är det är omöjligt att ligga med en man som en kvinna... om det inte är så att man bara idkar sodomi med kvinnor??? :)

Kan man därför anta att det kristna sättet att ha sex med en kvinna är i brummen?

Spock säger det bäst det där med logik.

Postad

Jag anade detta, men man kan aldrig veta. Det verkar dock som om många faktiskt tar det för äkta, jag var ju inte säker som sagt. Men det skulle ej ha förvånat mig, det finns ju Sacredeus som Kristdemokraterna försöker sopa under mattan.

Men citatet verkar vara äkta, så jag vidhåller logiken i rumpan.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...