Kim-O Postad 17 maj 2009 Postad 17 maj 2009 Hej på er. Ska inte säga så värst mycket för att undvika att avslöja vad som händer. Detta är i alla fall lite av ett experiment, där min utmaning var att göra en film helt själv. Detta är resultatet: Enjoy. //Kim 0 Citera
bassbucket Postad 18 maj 2009 Postad 18 maj 2009 Så här på kvällskvisten får du nog avslöja handlingen, jag hängde inte riktigt med. Det jag funderar mest på är hur du orkar springa och sätta upp kameran överallt. Att göra film kan ju vara en utmaning i sig men det är ju enklare om man är minst 2 stycken. En del klippning ser bra ut. En del mindre bra ut. Tror även du kollar lite i kameran mot slutet på filmen. Dock så tycker jag väl inte att det är så jättesnyggt. Mestadels så är det för mörkt. Men det visste du ju redan. 0 Citera
Mega99 Postad 18 maj 2009 Postad 18 maj 2009 Nu har det här ingenting att göra med dig precis, men är det bara jag som tycker det är lite sorgligt med folk som gör filmer helt själv? 0 Citera
Kim-O Postad 18 maj 2009 Författare Postad 18 maj 2009 Visst är det sorgligt, om man inte har någon annan att göra film med. Själv så gjorde jag det för att jag har jobbat mycket med andra som inte har jobbat på bra, så att jag nu kunde göra ett projekt med bara pålitliga medarbetare, så att säga. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.