carl76 Postad 7 maj 2009 Postad 7 maj 2009 Har fått höra att Bob Shaye har satt tänderna i vad som förmodligen kommer bli nästa stora Sci-Fi äventyr! Efter att rättigheterna till bokserien Foundation av Isak Asimov studsat runt i 20 år bland Hollywood bolag har nu New Line Cinema fått tag i det! Det ska bli intressant att se hur de hade tänkt att denna serie ska komma till liv på film.. För de som inte vet vem Bob Shaye är så är det mannen som såg till att Sagan om ringen blev film.. 0 Citera
StenR Postad 7 maj 2009 Postad 7 maj 2009 Äntligen kan man säga, har nyligen läst om alla böckerna... 0 Citera
Quantum Postad 7 maj 2009 Postad 7 maj 2009 Wll, eftersom jag inte har sett mycket av new line cinema av vad jag kan komma på förutom sagan om ringen så får jag höga förväntningar på den här;) 0 Citera
Fredrik Blom Postad 8 maj 2009 Postad 8 maj 2009 Ja det ska bli spännande att se vad de kan hitta på från det bokmaterialet... Har tappat räkningen på alla gånger jag hört att "nu ska det bli film" - som du säger så har det ju studsat runt ett tag. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.