Raw Postad 20 april 2009 Postad 20 april 2009 tjenare;) Nu tänkte vi sätta igång med våran första seriösa film. Vi har kommit på en jätte-ambigös och seriös story och vi planerar att använda en av nickelbacks låtar i slutet. Men om vi ska använda en av hans låtar så måste vi få tillåtelse att använda upphovsrättskyddat material som låten. Men frågan är då...Vem mailar jag för att fråga om det?:O Och det skulle verkligen vara schyst om ni kunde gå in på hans sida och kolla och hänvisa till vilken adress jag ska maila till.:) http://www.nickelback.com/ Denna hjälp skulle betyda otroligt mycket för oss. //Patrik 0 Citera
Blue Chip Postad 21 april 2009 Postad 21 april 2009 Roadrunner Records, Inc. 902 Broadway 8th Floor New York NY 10010 Phone: 212.274.7500 Fax: 212.505.7469 roadrunner@roadrunnerrecords.com publicity@roadrunnerrecords.com 0 Citera
Raw Postad 21 april 2009 Författare Postad 21 april 2009 vilken mail passar bäst för mitt ändamål?:) Den första eller andra? //Patrik 0 Citera
Quantum Postad 21 april 2009 Postad 21 april 2009 Själv skulle jag ta nummer ett. jag tror nummer två är mera gällande om man vill ha en spelning eller om du ska sända din film på tv/bio:) 0 Citera
Raw Postad 21 april 2009 Författare Postad 21 april 2009 Själv skulle jag ta nummer ett. jag tror nummer två är mera gällande om man vill ha en spelning eller om du ska sända din film på tv/bio:) Fast samtidigt så publicerar du ju låten på internet/tv när du lägger in den i en film men men...inte vet jag? :D 0 Citera
Bleckert Postad 21 april 2009 Postad 21 april 2009 om du får tag på dem skriv gärna här hur det gick! 0 Citera
Raw Postad 22 april 2009 Författare Postad 22 april 2009 om du får tag på dem skriv gärna här hur det gick! Visst;) Men jag har en känsla av att dom inte svarar så ofta dessa typer av mail pga. att dom har viktigare saker att göra. Men det skadar aldrig att fråga för om man vill nått måste man vara beredd att satsa på det;) 0 Citera
Quantum Postad 22 april 2009 Postad 22 april 2009 Visst;) Men jag har en känsla av att dom inte svarar så ofta dessa typer av mail pga. att dom har viktigare saker att göra. Men det skadar aldrig att fråga för om man vill nått måste man vara beredd att satsa på det;) Även om dem inte skulle svara så har du bett om tillstånd och om dem sedan inte svarar eller kontaktar dig så ligger det i deras händer för att ha avvisat dig!:) So Dont worry, be happy;)! 0 Citera
Raw Postad 22 april 2009 Författare Postad 22 april 2009 Även om dem inte skulle svara så har du bett om tillstånd och om dem sedan inte svarar eller kontaktar dig så ligger det i deras händer för att ha avvisat dig!:) So Dont worry, be happy;)! Tror inte riktigt det fungerar så Quantum tyvärr! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.