cquest Postad 20 april 2009 Postad 20 april 2009 Tja! Jag och ett gäng vänner lanserade nyligen en humorsajt där vi publicerar egen producerade videos och bloggar. Vi driver med mycket, men i just det här exemplet är det hollywood-action/IT-thrillers som parodieras: http://www.parkforvaltningen.se/archives/4 Kolla gärna även in de andra filmerna. :) / cquest @ parkförvaltningen 0 Citera
Raw Postad 20 april 2009 Postad 20 april 2009 haha, du den var riktigt riktigt bra;) Bra Jobbat! Fortsätt göra sånnadär filmer;) Riktigt underhållande:D //Raw 0 Citera
High1ander Postad 20 april 2009 Postad 20 april 2009 Den ar bra o funkar helt OK som parodi forrutom den daliga svengelskan. Att fa till engelskan ar svart, jag skulle ha svart att fa min engelska perfekt till nagot liknande och jag pratar anda engelska flytande och har bott i USA i 4 ar. Jag kan prata sa det inte hors att jag e svensk om jag forstaller min accent till sydstat, hippie, skotte, britt, etc. men om jag pratar med "egen rost" aven om det ar lite mer "trailerrost" sa kan man kanske fortfarande hora svenskan. Mitt tipps om man vill bli av med svengelskan, prata inte bara "ren engelska med basig rost" utan prata med en dialekt. De flesta jag traffar kan inte prata engelska perfekt, men de kan immitera nagon pa engelska perfekt (sa man inte hor de ar svenskar). 0 Citera
cutecats Postad 20 april 2009 Postad 20 april 2009 bra tips highlander har aldrig tänkt så långt men det e smart :D ja trailen va fin :) jo jag skrattade ju inte precis, så en riktigt bra parodi kanske man inte kan kalla det, men det syns att mycket arbete har lagts ner och det är ett stort plus : ) känns lite som att ni har vissa grejer med bara för att testa på att göra det i ae :/ men om det va vad ni behövde så ska ni va nöjda med resultatet. 0 Citera
cquest Postad 21 april 2009 Författare Postad 21 april 2009 Det är nog sant det du säger High1ander. Om man talar i dialekt så tänker man nog inte på brytningen. Eller när man sjunger :) Tack för alla kommentarer btw. 0 Citera
NoStress Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 Jag tycker inte ni ska försöka få bort den fula engelskan :) Frågar du mig blir det bara roligare om det låter sådär svennigt! keep it up! 0 Citera
Joel.N Postad 16 juni 2009 Postad 16 juni 2009 Finns inte filmen kvar, eller är det något fel? Jag får åtminstone inte fram någonting, -dvs det är ingen bild på er sida i rutan för just den filmen... Alla andra verkar vara ok... Mvh Joel.N 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.