Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kännsla, fart å spontanitet var just dom orden vi ville förmedla när vi kokadeihop denna kortfilm. Den är på min 2:34. och de filmades med en Panasonic HVX200 sammt brevis 35mm adapter. Objektiv, 50mm 1,8f, 35mm 2f, 135mm 2f.

mycket nöje

Postad

haha va? :D

kändes som ett väldigt kul endags projekt och ja det blev ganska bra tycker jag :P gillade slut fottot med äpplet också men man saknade nån liten tanke med det som aytt typ äpplet inte bara va ett äpple eller ngt... men annars va det väll bra :P

måste bara säga att jag seriöst börjar hata alla dom här "gå utan mig" klippen, (eller som ni säger i den här filmen vid 2:07 "you go, you gooo") dom finns överalt och drar ner varenda film jag ser :/ sluta upp med dom :D

Postad

Tackar för feedback! uppskattas alltid. Fotot är inget som jag, som var fotograf till filmen var helt nöjd med. Sånt som blir när man jobbar helt freestyle för varje scen. Men de är just därför de blir roligt oxå, för att det just kan bli hur som helst. Blir nog bättre med nästa film, å bildmanus hoppas jag.

Postad

Skit snyggt, en fråga bara, slowmotion klippen, vad är det för teknik som ligger bakom, AE timewarp, time remapping? eller någon annan spännande teknik?, Väldigt snyggT!

Kanske det är HVX:an? så är det ju självklart, en mycket grym kamera, eller?

Postad

Yesbox, filmat med HVX´n i 50p å sedan har jag gjort time remapping i premiere cs3.

HVX´n är den bästa investeringen jag gjort. En riiiktigt grym kamera! :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...