Qullander Postad 8 mars 2009 Postad 8 mars 2009 Tja! Jag har planer att köpa mig en ny kamera till sommaren och hade tänkt mig en semipro för runt 20 000 - 25 000, har kollat lite närmre på Sony HVR-HD1000E. Men skulle gärna vilja höra från er lite också. Jag gör många egna filmer med polare men vill uppgradera mig lite från min Panasonic NV - GS330. Mvh Axel 0 Citera
kvällensdebatt Postad 8 mars 2009 Postad 8 mars 2009 Tja! Jag har planer att köpa mig en ny kamera till sommaren och hade tänkt mig en semipro för runt 20 000 - 25 000, har kollat lite närmre på Sony HVR-HD1000E. Men skulle gärna vilja höra från er lite också. Jag gör många egna filmer med polare men vill uppgradera mig lite från min Panasonic NV - GS330. Mvh Axel Du gör ett jätte bra kliv med den kameran. men jag har gört att man köper väldigt mycket plast för dom pengarna.Sony HVR-HD1000E alltså. men bara hört den någon stans. vet inte om det stämmer. kolla upp det lite för 25 papp kan du få en bättre kamera 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.