johancederholm Postad 6 mars 2009 Postad 6 mars 2009 En gammal musikvideo/kortfilm jag gjorde som skoluppgift. Längd: 01:49 OBS: Musikvideon finns inte längre online 0 Citera
ozz Postad 7 mars 2009 Postad 7 mars 2009 Kvaliteten på teckningarna ser ut att vara gjorda i paint...så jag tycker de sänker helhetskvaliteten på videon. Temat passade till låten. 0 Citera
johancederholm Postad 9 mars 2009 Författare Postad 9 mars 2009 Kvaliteten på teckningarna ser ut att vara gjorda i paint...så jag tycker de sänker helhetskvaliteten på videon. Temat passade till låten. Illustrationer är inte min starka sida, är ändå nöjd med vissa av bilderna. Temat var det jag tänkte på mest för produktionen. Påpekar ännu en gång att jag aldrig använt vare sig Illustrator eller After fx innan jag gjorde det här. 0 Citera
bassbucket Postad 10 mars 2009 Postad 10 mars 2009 mja...det var väl ingen höjdare...du kanske skulle arbetat mer med 3d space...och på illustrationerna för övrigt. 0 Citera
johancederholm Postad 11 mars 2009 Författare Postad 11 mars 2009 mja...det var väl ingen höjdare...du kanske skulle arbetat mer med 3d space...och på illustrationerna för övrigt. Ville inte överdriva användningen av 3d kamera, mest bara få lite rörelse i bilderna. Illustrationerna är jag medveten om att de inte håller särskilt hög grafisk klass. Tack för kommentaren! 0 Citera
johancederholm Postad 14 mars 2009 Författare Postad 14 mars 2009 Tyckte det var charmigt. hehe, tack för kommentaren :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.