carl76 Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Om ni verkligen vill göra film så måste ni satsa på den! Annars kan man strunta i det. känns som polemiken började med denna mindre genomtänkta kommentar.. är inte det här ett forum för hemmafilmare under utvecklig? 0 Citera
Mega99 Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 känns som polemiken började med denna mindre genomtänkta kommentar.. är inte det här ett forum för hemmafilmare under utvecklig? För "hemmafilmare under utveckling"- Inte "Vi gjorde det bara för att det är roligt så inga onödiga klagomål tack"-filmare. Det är iallafall min åsikt. Har man ingen vilja att just utvecklas så bör man hålla sig till kompiskretsen vad gäller videos. 0 Citera
Simonkolina Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Jag måste dock hävda att den här filmen tillsammans med andra "vi gjorde det bara för att det var roligt"-filmer spoilerar "Kolla vår film". Experiment=good for you=visa någon annan stans=ingen blir arg=alla lever lyckliga i alla sina dagar. 0 Citera
Mega99 Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Jag måste dock hävda att den här filmen tillsammans med andra "vi gjorde det bara för att det var roligt"-filmer spoilerar "Kolla vår film". Experiment=good for you=visa någon annan stans=ingen blir arg=alla lever lyckliga i alla sina dagar. Nej. Att kalla det experiment tror jag är misstag nummer ett. Jag älskar att se när folk experimenterat - Med ljus, ljud, foto eller vad det nu kan vara. Funkar det inte så säger man ju till- Och tekniskt sätt så skulle jag aldrig reagerat på den här videon om det inte varit för just killens kommentar att "Vi försöker inte göra en mästerfilm utan gjorde det bara för att det är roligt så inga onödiga klagomål tack". 0 Citera
Film smurfen Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Seriöst lägg av nu! Du behöver inte upprepa samma skit varje gång, det blir bara troll av dig (Simonkolina). 0 Citera
Alexdstore Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Bra film ! Jag gillade den skarpt. Eftersom jag är här på forumet för att lära mig så gläder jag mig åt även andra amatörer och inte bara de fullfjättrade proffsen... Hoppas jag aldrig någonsin i framtiden blir så nedlåtande mot nybörjare som mega99 och Simonkolina, med den attityden så framstår man som väldigt dryg och översittaraktig. Ni borde skämmas ! Att det inte finns en seriös moderator här att ta typer i öronen är också en sak under all kritik, men han kanske är på semester. Fortsätt grabbar, ser fram emot Heist II :-) 0 Citera
Mega99 Postad 23 juli 2009 Postad 23 juli 2009 Wow, här blir man kallad dryg och översittaraktig :p För att sammanfatta det jag syftar på här så- Är man filmintresserad och vill utvecklas är man fullt välkommen här (Det är ju ändå ett filmforum). Jag skulle inte reagera såhär på någon annan film av samma standard, utan det är helt och hållet dessa kommentarer och attityder med "Jag gjorde den bara för skoj skull, så jag struntar i vad ni tycker för den var menad att vara oseriös ändå!". En av riktlinjerna för att få posta här borde vara att man ska kunna ta emot kritik. Du kan inte posta något och bara säga "Äsch jag gjorde den på en timma så jag skiter i er kritik!" - Struntar fullständigt i om det skulle vara något jävla mästerverk. Vill man inte ha respons så ska man väl för fan inte söka sig till ett filmforum? 0 Citera
carl76 Postad 25 juli 2009 Postad 25 juli 2009 Wow, här blir man kallad dryg och översittaraktig :p Är du förvånad att nån tillslut skulle säga det? 0 Citera
filip123 Postad 25 juli 2009 Postad 25 juli 2009 Jag tyckte klippet va bra:) förresten bra tipps om http://www.independent.nu 0 Citera
Film smurfen Postad 25 juli 2009 Postad 25 juli 2009 Wow, här blir man kallad dryg och översittaraktig :p Är du förvånad att nån tillslut skulle säga det? :birp 0 Citera
Mega99 Postad 26 juli 2009 Postad 26 juli 2009 Är du förvånad att nån tillslut skulle säga det? Sant ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.