beta75 Postad 23 januari 2009 Postad 23 januari 2009 Tänkte dela med mig lite av ett projekt som jag var delaktig i i höstas. Motoboy - Pie Jesu http://se.youtube.com/watch?v=VGzsvOx87nQ Min insats var andra kamera och klippning. Första gången jag jobbade med super 8. Fantastiskt kul. /KN 0 Citera
Team_fagott Postad 23 januari 2009 Postad 23 januari 2009 Av olika anledningar har jag slutat att klicka på muiskvideos här på voodoo. Men jag gjorde ett undanag och ångrar mig inte. Fantastiska färger och riktigt bra musik (för en gång skull här på voodoo) Skön känsla och härlig klippning. Hade kanske önskat mig mer närhet med kameran för att ge musiken mer rätta. Lite för sokarpt ibland (som det lätt blir) +För att ni fick Heath Ledger som Jokern att ställa upp på gitarr 0 Citera
beta75 Postad 23 januari 2009 Författare Postad 23 januari 2009 Tack. Det var ett underbart projekt. Väldigt kreativt att jobba med. Till den negativa delarna kan läggas att en rulle försvann på framkallningen i tyskland, Kamerorna var två chinon 800z á 50 kr på loppis med väldigt svajig bildhastighet och kanske det jobbigaste, att live-versionen av låten var 1:50 men studioversionen blev 3:40. Jag gillar hur det blev och hela processen gick på magkänsla. Filmen är kodak vision 2 500T eller något liknande. /KN 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.